// Författare - Bengt Gejrot

Möt Bengt Gejrot!

Skandinaviens främsta föreläsare och utbildare inom försäljning. 

Med över 30 års säljerfarenhet, varav 15 från olika ledande positioner, besitter han djupa kunskaper inom säljutveckling. Bengt arbetar internationellt och har föreläst i 30 länder på fem kontinenter. Han har tidigare skrivit Försäljning – Att sälja kunskap och förtroende (2012).   

Hemsida

— Dagens kunder är mer välinformerade än någonsin, med tillgång till samma produktinformation som säljaren. För att inte hastigt bli oviktig och förlora kampen mot webbaserad försäljning, behöver säljaren erbjuda något mer, ett värde. Säljarbetet måste styras utifrån en vilja att göra kunden mer framgångsrik, säger Bengt Gejrot Nya affärer – värdebaserad försäljning 4.0 hjälper läsaren med just det. Boken beskriver dagens affärslandskap och visar hur säljare måste tänka och agera för att skapa nya affärer. Läsaren får kunskap och tips för att etablera en modern, värdebaserad försäljningsprocess och verktyg för att utmana sig själv. — Säljare kostar pengar. Om inte kunden upplever ett värde i mötet med säljaren kommer webben förr eller senare att helt ta över säljprocessen. Framgång förutsätter kunskap om vilket värde ens produkter och tjänster skapar för kunden och inte minst hur man ur kundens synvinkel skiljer sig från konkurrenterna, säger Bengt Gejrot.

Pressbild är tagen av Åsa Siller

Ladda ner pressbilder

Dagens kunder är mer välinformerade än någonsin, med tillgång till samma produktinformation som säljaren. För att inte hastigt bli oviktig och förlora kampen mot webbaserad försäljning, behöver säljaren erbjuda något mer, ett värde. Säljarbetet måste styras utifrån en vilja att göra kunden mer framgångsrik./ Bengt Gejrot

Böcker av Bengt Gejrot

{{b.post_title}}

LÄS MER